چند نوع زغال قلیون

.....................



چند نوع زغال قلیون

چند نوع زغال قلیون استفاده می شود: زغال قلیون سخت ، ذغال سنگ نارگیل و چراغ های سریع.

زغال چوب سخت و نارگیل بسیار مشابه می سوزند و تقریباً به همان شکل (مکعب سیاه ، مکعبی یا نصف شده) نیز به نظر می رسند. تفاوت عمده این است که زغال قلیون نارگیل از یک منبع تجدید پذیر ساخته می شود زیرا هیچ درختی برای تولید آنها قطع نمی شود ... معمولاً محتوای نارگیل برای محصولات دیگر فروخته می شود و پوسته به هر حال یک محصول دو جانبه است. می توانید آنها را روی یک اجاق گاز روشن کنید. سیم پیچ های الکتریکی واقعا خوب کار می کنند.

واردات زغال چینی برش خورده در بازار - بازار خرید و فروش زغال | زغال اوج

چراغ های سریع معمولاً از زغال چوب ساخته می شوند و مانند مواد پودری تفنگ پوشانده می شوند تا آتش بگیرد. تراکم این زغال سنگها از ذغال چوب سخت / نارگیل کمتر است بنابراین دوام چندانی ندارند. چراغ های سریع اغلب با عنوان "برای مصرف انسان" برچسب گذاری نمی شوند زیرا مواد شیمیایی استفاده شده برای روشن شدن آن برای استنشاق ایمن نیستند. از اینها دوری کنید.

تنها گزینه واقعی ذغال سنگی که من تا به حال دیده ام ، یک نوع سیم پیچ الکتریکی است که بالای کاسه قرار می گیرد. وقتی اینها برای اولین بار مثل 6+ سال پیش بیرون آمدند ، من هیجان زده شدم ، اما به نظر می رسد که هیچ کس به خوبی کار نکرده است.

اگر واقعاً نمی توانید ذغال سنگ در نظر گرفته شده برای قلیان را پیدا کنید ، می توانید با استفاده از زغال قلیوان خام سخت برای BBQ تا حدودی کنار بیایید. آنهایی که فشرده نشده اند را حتماً تهیه کنید زیرا غالباً با مواد افزودنی همراه هستند تا به آنها در روشن شدن سریعتر کمک کند. قبل از استفاده حتماً آنها را قرمز کنید. اینها معمولاً سریع "سیاه" می شوند و خاکستر زیادی ایجاد می کنند. اگر یک جعبه جعبه و بشکه یا یک فروشگاه کباب کردن در جاده دارید ممکن است بتوانید زغال سنگ نارگیل را در آنجا تهیه کنید.

لازم به ذکر است که باید به پته های کود گاو اشاره کرد که مدت ها بود و هنوز هم در بعضی مناطق به جای زغال سنگ استفاده می شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: زغال چینی, زغال مرغوب, زغال خوب, زغال, زغال قرمز, زغال سفید, زغال فشرده, زغال سفید,

نوشته شده توسط شرفیان منش در پنج شنبه 13 شهريور 1399

و ساعت 5:23



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by zendegizibas ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




به وبلاگ من خوش آمدید




شرفیان منش





تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی زیبا و آدرس zendegizibas.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












زغال سفید , زغال , زغال قرمز , زغال فشرده , زغال خوب , زغال مرغوب , زغال چینی , خوشبو , ویروس کرونا , فضای باز میان درختان , مهربونی های زیادی توی فرهنگ ما بود , اقامت آمریکا , اقامت سوریه , آمریکا , اخذ اقامت روسیه ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: